söndag 3 februari 2013

Paper bag mini album

Jag prenumererar på massa youtube kanaler och i lördags dök det upp en film om en paper bag mini album som jag var tvungen att testa.
Det fanns ingen beskrivning med med sjäva filmen var bra gjord så jag fick ett hum om hur det skulle var :)
Albumet består av endast 2 pappers påsar.
Se längst ner i detta inlägg.

Problemet är när det dyker upp massa nya saker att göra är att jag har massa halvfärdiga projekt som jag aldrig får gjort.
Just nu har jag minst 4 mini album som väntar på att få bli klara.

Här kommer lite bilder på det senaste i alla fall

Papper från:  BoBunny  bla. Et Cetera
Tags från 7 gypsies
Mått: ca 7 1/2" x 3 1/2"









Blomman som jag gjort här har jag hittat en jätte bra beskrivning på Creativica blogg







s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar