lördag 7 april 2012

Ännu ett choklad kort

Roligt att skapa :)

3 kommentarer:

  1. Hej Laila! Och tusen tack för din kommentar hos mej.

    Först vill jag säga att det INTE ser ut som om du är "nybörjare", som du skriver själv. Jag tycker dina alster är jättefina och din färgläggning toppen!

    Angående det där "grattiskortalbumet" så har jag nog gjort det fritt ur mitt lilla huvud, men storleken är ca 15x15 och baksidan liksom de två framsidesflikarna är gjorda i kartong, typ cornflakes eller nåt. Och sedan klädda med tunnare papper.

    Kan tyvärr bara tipsa dej om att söka på "mini album", säkert hittar du något liknande där.

    Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Hej igen!
    Photo turn heter den där metallgrunkan. Vet inte vem som kan ha såna hemma, mina är "urgamla" så jag minns inte var jag köpte dem. Flera år sen...

    SvaraRadera
  3. Känner att jag inte är så särskilt mycket till hjälp, men det är inte för att jag inte VILL, utan för att jag faktiskt inte vet. Fråga på du, rätt som det är är det nåt som jag KAN hjälpa dej med!
    Kram!

    SvaraRadera