onsdag 4 maj 2011

Idag startar jag !

Idag !
Äntligen känns det som jag har tagit tag i mitt liv.
Har provat massa dieter med låg kalori intag.
Men idag startar jag med LCHF!

Efter ett tips från min syster som har börjat med detta så kände jag att det kanske hade varit något för mig.
Har haft problem med min mage (gastroesophageal reflux) läckande mag mun som har resulterat i över ett halvårs hosta innan dom kommit på orsaken till hostan.
Efter att ha läst en massa om LCHF har jag kommit fram till att det kanske är kolhydraterna som gör att min mage är i olag och att det kan vara värt att testa LCHF.
Tillsaken är att jag behöver gå ner mycket i vikt , för 1 1/2 år sedan så opererade jag hallux valgus och lyckades inte komma igång med träningen för än förra sommaren och efter någon månad så började min hosta som gjorde att jag inte kunde träna.

Nu hoppas jag att LCHF både skall hjälpa mig både med bvikten och min hälsa :)

Så önska mig lycka till för nu startar jag !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar